Váltsd valóra az ünnepi álmokat a Lush 2024-es karácsonyi kollekciójával

Dátum:

A Lush 2024-es karácsonyi kollekciója garantálja, hogy az ünnepek közeledtével valóra válnak az illatos ünnepi álmok, és biztosan mindenkinek megtalálod a tökéletes ajándékot a fa alá. A kollekció elérhető online és a Lush-üzletekben.  
 
A karácsony örömeit mámorító illatokkal, káprázatos színekkel és mókás ünnepi karakterekkel felidéző mágikus gyűjtemény a visszatérő kedvenceket és izgalmas újdonságok mellett a fürdés szakértőinek csodás innovációit tartalmazza.
 
 
A Lush karácsonykor is komolyan veszi a csináld magad jelszavát: minden egyes ünnepi termék kézzel készül. A Lush tavaly több mint 32 millió terméket gyártott és értékesített az Egyesült Királyságban és Írországban. A vásárlók biztosak lehetnek abban, hogy minden egyes ajándék megvásárlásával egy kicsit varázslatosabbá teszik a világot – az etikusan beszerzett összetevőktől készült termékektől az újrafelhasználható – vagy a Lush Green Hubban újrahasznosítható – csomagolásokig.
 
 
A Snow Fairy visszatért, és minden eddiginél nagyszerűbb!
 
Nehéz elképzelni a karácsonyt a Lush legendás Hótündére nélkül, melynek édesen vattacukros illata igazi ünnepi klasszikussá vált. Az egyre bővülő Snow Fairy-kollekció vadonatúj darabjai mellett a közkedvelt, csillámló tusfürdő idén öt különböző változatban kerül a fa alá – köztük egy olyan tusfürdővel, mely tizenháromszor több csillámot tartalmaz, mint az eredeti! 
 
   
 
 
A Lush-ról bővebben:
 
A Lusht az 1995-ös megalapítása óta az innovációk és az etikus gondolkodás vezérli. Olyan friss, kézzel készített kozmetikumokat talál fel, gyárt és forgalmaz, mint például a pezsgő fürdőbomba és a szilárd sampon. Azóta, hogy 1989-ben Mo Constantine, a Lush egyik alapítója feltalálta a kerti fészerében, a fürdőbomba globális szenzációvá vált – a Lush tavaly több mint 40,5 millió darabot adott el ebből a saját gyáraiban, kézzel készült termékből.
 
 
A Lush a szíve mélyén kampányoló szépségipari cég, amelynek küldetése, hogy legyen terméke minden igényre, és hogy kozmetikai forradalmat robbantva megmentse a bolygót. A végső cél pedig az, hogy Lush-abbá, élőbbé tegye a világot.
 
2024 augusztusában a Lush elérte a 100 millió fontos álomhatárt a jótékonysági célú adományozásban, 2007 óta számos programon keresztül támogatva a helyi szervezeteket és aktivistákat. A 2023-as pénzügyi évben a Lush a vállalat forgalmának csaknem 1%-át adományozta alulról szerveződő csoportoknak, ami kézzelfogható pozitív hatást eredményezett, és a hosszú távú adományozási stratégia iránti elkötelezettségről tanúskodik.
 
A Lush jelenleg 50 ország több, mint 850 üzletében van jelen, 38 weboldallal, melyek világszerte szállítanak házhoz, valamint a több, mint 30 nyelven elérhető applikációk, csatornák és digitális közösségek globális hálózatával.
 
spot_img

Ez is érdekelhet

Ingyenes koncertek és fontos szakmai beszélgetések az Akvárium Klubban: GrapefruitMoon Label Night

Január 16-án a GrapefruitMoon Records, független hazai zenei kiadó megrendezi első kiadói estjét, ami szakmai programokkal és különleges...

Évnyitó Európa Kiadó a Dürerben!

Január 17-én különleges koncerttel nyitja az évet az Európa Kiadó a Dürer kertben.Ezúttal a zenekar régi barátja, Thuróczy...

Főszereplő szindróma vagy húsba maró őszinteség?

Sosem irigyeltem a zenei kritikusok munkáját. Bár a való életben órákon keresztül képes vagyok ventillálni nekem tetsző és...

Szegényember szupersztárja?

Nem ma kezdődött a tribute őrület, úgyhogy tuti, hogy voltál már ilyen bulin. És az sem meglepő, ha...