A Lush 2024-es karácsonyi kollekciója garantálja, hogy az ünnepek közeledtével valóra válnak az illatos ünnepi álmok, és biztosan mindenkinek megtalálod a tökéletes ajándékot a fa alá. A kollekció elérhető online és a Lush-üzletekben.
A karácsony örömeit mámorító illatokkal, káprázatos színekkel és mókás ünnepi karakterekkel felidéző mágikus gyűjtemény a visszatérő kedvenceket és izgalmas újdonságok mellett a fürdés szakértőinek csodás innovációit tartalmazza.
A Lush karácsonykor is komolyan veszi a csináld magad jelszavát: minden egyes ünnepi termék kézzel készül. A Lush tavaly több mint 32 millió terméket gyártott és értékesített az Egyesült Királyságban és Írországban. A vásárlók biztosak lehetnek abban, hogy minden egyes ajándék megvásárlásával egy kicsit varázslatosabbá teszik a világot – az etikusan beszerzett összetevőktől készült termékektől az újrafelhasználható – vagy a Lush Green Hubban újrahasznosítható – csomagolásokig.
A Snow Fairy visszatért, és minden eddiginél nagyszerűbb!
Nehéz elképzelni a karácsonyt a Lush legendás Hótündére nélkül, melynek édesen vattacukros illata igazi ünnepi klasszikussá vált. Az egyre bővülő Snow Fairy-kollekció vadonatúj darabjai mellett a közkedvelt, csillámló tusfürdő idén öt különböző változatban kerül a fa alá – köztük egy olyan tusfürdővel, mely tizenháromszor több csillámot tartalmaz, mint az eredeti!
A Lush-ról bővebben:
A Lusht az 1995-ös megalapítása óta az innovációk és az etikus gondolkodás vezérli. Olyan friss, kézzel készített kozmetikumokat talál fel, gyárt és forgalmaz, mint például a pezsgő fürdőbomba és a szilárd sampon. Azóta, hogy 1989-ben Mo Constantine, a Lush egyik alapítója feltalálta a kerti fészerében, a fürdőbomba globális szenzációvá vált – a Lush tavaly több mint 40,5 millió darabot adott el ebből a saját gyáraiban, kézzel készült termékből.
A Lush a szíve mélyén kampányoló szépségipari cég, amelynek küldetése, hogy legyen terméke minden igényre, és hogy kozmetikai forradalmat robbantva megmentse a bolygót. A végső cél pedig az, hogy Lush-abbá, élőbbé tegye a világot.
2024 augusztusában a Lush elérte a 100 millió fontos álomhatárt a jótékonysági célú adományozásban, 2007 óta számos programon keresztül támogatva a helyi szervezeteket és aktivistákat. A 2023-as pénzügyi évben a Lush a vállalat forgalmának csaknem 1%-át adományozta alulról szerveződő csoportoknak, ami kézzelfogható pozitív hatást eredményezett, és a hosszú távú adományozási stratégia iránti elkötelezettségről tanúskodik.
A Lush jelenleg 50 ország több, mint 850 üzletében van jelen, 38 weboldallal, melyek világszerte szállítanak házhoz, valamint a több, mint 30 nyelven elérhető applikációk, csatornák és digitális közösségek globális hálózatával.